Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. február 9., kedd

Elkésve....

Kedves Olvasó!

Blogtársam, csocsodalom oldalán olvastam először a lassú blogolásról, amelynek a filozófiája az alábbiakon alapul, és aki erről a témáról, bevezető gondolatnak ezt írja:
"Soha nem voltam gyors vagy versengő típus. Amibe belekezdek azt általában legjobb tudásom szerint be is fejezem, de nem tudok sietni. Amint fel kell gyorsítanom, azonnal hibákat követek el. Legyen az bármilyen tevékenység - fordítás, főzés, a nappali kifestése vagy éppenséggel újabb blog bejegyzés megírása - csak a saját tempómban tudom tisztességesen megcsinálni. Talán főként emiatt ragadott meg annyira a Lassú Mozgalom (Slow Movement) ötlete és eszmei mondanivalója."

Nagyon szeretném életemet én is ilyen lassú, megfontolt tempóban élni, de sajnos két kisgyerekem mellett erre nem nagyon van lehetőségem. Ezért sok bejegyzésemben csak rövid bevezetőket szoktam írni és általában máshonnan veszek egy, már megírt szöveget.
Hosszabb és átgondoltabb írásaimat az "Elmélkedések" és az "Írások" címszavak alatt találhattok, de ezek általában régebbiek, igaz nem vesztettek aktualitásukból. Az "Írások " a Női Újságírás tanfolyamon készült írásaim, melyet V. Kulcsár Ildikó, a Nők Lapja főmunkatársa tartott, amely azóta is felejthetetlen élményt jelent, Ildi személye és az ott összejött csapat miatt.
Persze jó lenne ha minden bejegyzésben több lenne az én gondolataimból, de úgy érzem lekések.
Hogy miről is? Hát a Föld megmentéséről:) Na de ez tényleg komoly!
Szeretném ha mindenki, minél előbb olvashatna azokról az információkról, amelyeket sikerül megtalálnom nekem és férjemnek és úgy gondolom hasznosak lehetnek másoknak is. Sokszor épp csak annyit írok, hogy ötletet adjak vagy talán tudjak újdonságot mondani. Aztán, akit mélyebben érdekel a téma úgyis utána fog nézni.
Ez most nem mentegetődzés, hanem indoklás, amely remélem elfogadható:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése