Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. február 6., szombat

Avatar - villanások

felajánlottuk, hogy bármit megépítünk nekik
részvényesek
rossz negyedéves jelentés
az állat érzi, amit te érel
energiaáramlás
az energiát csak kölcsön kapjuk és egy napon vissza kell adni
megfordult bennem minden, mintha kint lenne a valóság és ez lenne az álom
nem emlékszem, hogy honnan jöttem és ki vagyok
emberháló
az ősök hangja beszél a fákban
tanulja csak meg, hogy nem állunk meg
elektrokémiai kapcsolat
pár szaros fáról beszélünk
a kincsek nem a föld alatt vannak
mit adjunk nekik, sört, vagy farmer gatyát?
először csak gázt kapnak, humánus módszer
ha egy népnek az van, ami neked kell, provokálj háborút
harcos voltam, aki békéről álmodott, de előbb vagy utóbb mindig fel kell ébredni csak Éva segíthet
alighanem egy fához beszélek
LÁTLAK TÉGED

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése