Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. január 30., szombat

Zöld blogháló! - Igeeen!

Egy nagyszerű kezdeményezésre talált rá férjem Jand blogjában. Ez arról szól, hogy valahogy egybe kellene gyűjteni a blogos zöldeket. Kérlek, olvassátok el javaslatait az oldalán!

Én is pont azon gondolkodtam, hogy hogyan lehetne kapcsolatokat kialakítani másokkal. A blog keresőben a környezetvédelem és hasonló címszavakra is elég sok blogost találtam. Őket is meg lehetne szólítani, azon kívül, hogy itt-ott más keresésből adódóan is ráakadok zöld oldalakra.
Mivel kommunikációt tanultam rögtön nekem is errefelé kezdett pörögni az agyam és kerestem a hozzám hasonló oldalakat, de még időbe telik, mire mindenkiébe kicsit belekukkolok és fel is teszem őket. Jand is összegyűjtött jó pár embert.

Szükséges lenne arra is, hogy a fiatalok, akiknek nem csak a jövőjükről van szó, hanem az élhatő jövőjükről, többet tudjanak az okokról, lássák, hogy miért is fontos beszélni ezekről a témákról, miért és hogyan kellene cselekedni.
Oktatás szálon is fel lehetne venni valakivel a kapcsolatot. (Az Info Rádióban hallottam, hogy kérnek pénzt az oktatásban történő szélesebb körű tájékoztatásra ez ügyben, kérdés, hogy kapnak -e.)
Arra is gondoltam, hogy a környezetvédő szervezetekkel is lehetne valamiféle kapcsolatot kiépíteni.
Továbbá lehetne nem gép mögötti akciókat szervezni. Most nem jut eszembe mi a megnevezése azoknak az interneten szervezett "légyott"-oknak, melyre összegyűlnek az emberek és közösen csinálnak valamit. (pl. volt már párnacsata). Miért ne lehetne egy egy perces zöld összejövés, ha elég embert lehet összeszervezni. Mondjuk mindenki felmutatna egy zöld lapot, amire az van pl. írva, hogy "Otthonunk"- utalva a filmre. (Lásd filmajánló - Home), vagy egy zöld lapra fehér betűkkel legyen mindenkinek felírva a saját blog neve.
A lényeg az, hogy ennek, ha elég ember jön össze elég jó hírértéke van a médiában is és így még több embert lehetne megszólítani.

Azért tartom fontosnak, hogy legyen kapcsolat a zöldek között, mert egymástól sok ötletet elleshetünk és mi is jó tippeket adhatunk másoknak, illetve kialakulhat egy közösség, amely hatékonyabban léphet fel azért, amit képvisel.
Olvasóimhoz címszó alatt is írtam, hogy tényleg az a jó, ha minél többször akadnak ránk mások és ez nem öncélú, hanem azért, hogy vegyék komolyan a témát, vagy legalább kezdjenek el érdeklődni iránta.

Hiszen bármit teszünk ezen a világon, a legalapvetőbb dolog létünk fenntartása, a zöld ügy pedig erre hivatott felhívni a figyelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése