Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. január 21., csütörtök

Köhögésre - szirup és tea fűszerből

Babérleveles szirup

2 dl víz
2 dl cukor
12 db babérlevél

Ezt fel kell forralni és egy éjszakán át hűlni hagyni, aztán üvegbe leszűrve, hideg helyen tárolni.

Kakukkfű tea

Korábban a kakukkfüvet csak hal- és hús ételek ízesítésére használtam, de teaként ez is hatásos köhögés ellen. Mondjuk elég intenzív íze van, ezért én csak kis mennyiségben, keverve szoktam használni bodzával és hárssal.

Herbáriás leírása
"Felső légúti gyulladások esetén oldja a hörgők görcsét, köptető, és antibakteriális hatású.Külsőleg reumás fájdalmaknál alkalmazható"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése