Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. január 28., csütörtök

Nem tudom hova tenni....

Ma a "Helyi Téma" nevezetű újságban olvastam egy cikket, amelyben két magyar kutató egy az egyben megkérdőjelezi a globális felmelegedést. Pontosabban úgy fogalmaz az egyikük, hogy az elmélet egy "tarthatatlan hazugság" és célja az újabb adók kivetése és az energiaár emelése.
Na most, szegény hétköznapi emberke vajon most mit gondoljon. Talán el is hiszi, hogy a sok más érv ellenére ez igaz.
Én nem vagyok szakember. NASA kutató sem voltam és nem is leszek (ahogyan az egyik idézett az volt).
De könyörgöm!
Letagadja valaki, hogy a sarkvidékek és gleccserek jege rohamosan olvad? Dokumentumfilmek szólnak arról, hogy milyen felgyorsult mértékben megy mindez végbe.
Letagadják, hogy van elsivatagosodás? Hogy a tengerek áramlatainak és a levegő hőfokának nincs köze az egyre többször és egyre hevesebben ismétlődő hurrikánokhoz, esőzésekhez?

Állítólag mindezt, miután Földünkön működik a leghatékonyabb üvegház, ezért "a rendszer optimális hűlését fogja beállítani". /Sajnos azt nem említik, hogy ez mikor következik be, meddig is kell erre várnunk./

Jó, jó! Higgyük el! De akkor miért is van sarkolvadás, elsivatagosodás, vízszintemelkedés, szélsőséges időjárás????
Nem tudom a cikket hova tenni. Mi lehet ennek a célja?
Az emberek megzavarása? Elbizonytalanítása? Politika ellen hangolása?

A másik oldalon, akik nem ezen a véleményen vannak, azok is komoly szakemberek, vagy nem?
Elég egyoldalúnak tűnik a cikk. Vajon az újságíró a másik felet is meghallgatta?

Minden esetre én azt mondom, hogy jobb félni, mint megijedni és azzal sem okozhatunk rosszat, ha bármit is teszünk környezetünk érdekében.
Szerintem ezt már végképp nem lehet megkérdőjelezni!
Sajnos ez a cikk nem ezt sugallja:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése