Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. január 12., kedd

Virágom, viiiráágom


A kert nekem a kikapcsolódást jelenti, a jó levegőt, a figyelést, hogy melyik virág, mikor dugja ki a fejét, mikor fakad rügy, hova vándorolnak a bogarak, hogy eszik a lepkék a lehullott szilvát, mindezt a gyerekekkel együtt.
Büszke vagyok szőlőnkre, amely idén, a sok elfogyasztott fürt mellet, 25 liter bort adott, a josta bokrainkra, amelyből lekvár is készült, meg a kis epresre és málnásra, tavaly ültettünk egy áfonya és négy homoktövis bokrot, remélem termés is lesz rajtuk.
Fáink: szilva, körte, cseresznye, sárgabarack - majd írok recepteket is, például egy nagyon fincsi körtelekvárét:))
Tervem, hogy egy kis fűszerkertet telepítek, meg madulafát, illtve még a kiwi-vel is kacérkodom.
Tervünk még egy aszaló elkészítése, mely a nap melegét használja majd, de erről még írok majd, aszalás címmel.
Sok virágomat magról vetem, a muskátlikat átteleltetem, így nem kell újból pénzt kiadni rájuk, persze néha veszek újakat, de mindig próbálom szaporítani őket, ha sikerül.
Sajnos "kert" diavetítésemet nem tudtam felrakni, ezért csak ezen a linken tudjátok megnézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése