Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. november 9., kedd

Candida

Azért írok erről a betegségről, mert más fórumban találkoztam a tünet megoldásának kérdésével, méghozzá más betegséggel összefüggésben (chlamydia pneumoniae), amely betegségre gyakran antibiotikumos kúrát rendel az orvos.
Azt viszont sok helyen olvasható, hogy az antibiotikum pontosan felboríthatja az emberben ennek a gombának a kényes egyensúlyát.
Mivel jómagam sokáig szedtem antibiotikumot visszatérő mandula, később, amikor kivették torokgyulladásban (amelyet már önmagam megoldottam. ld. "Átalakulás" bejegyzés) természetesen engem is elért ez a tünet.
Sokáig szenvedtem benne, amikor végre megértettem, hogy mi okozza, és találtam rá gyógymódot, hogy a kiváltó okot szüntessem meg, vagyis az antibiotikum szedését. Természetesen emellett állandóan odafigyelek a táplálkozásomra, kerülöm a sok szénhidrátot, nem fogyasztok cukrot, helyette nyírfacukorot, sztíviát használok (ld. korábbi bejegyzések), ellenben sok nyers zöldséget és gyümölcsöt eszem.
A lúgosítás is megoldás a gomba ellen, megfelelő teával, élelemmel vagy lúgos ivóvízzel.
Amikor mégis túlságosan áthágom ezt a szabályt az anti-candida teát használom, amely fűzfa alkotórészek keverékéből áll, és természetesen mellette még szigorúbb diétát folytatok.
Itt található néhány link a további "gyengéd" gyógymódról.

http://candida-kezeles.uw.hu/
http://www.kokuszdieta.hu/2008052124/Candida/Konnyeden-a-Candida-ellen.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése