Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. május 8., szombat

Válasz Andrásnak

Kedves András!

Pontosan úgy van, ahogyan azt megjegyezted visszajelzésedben. Én is sokat kutakodtam az ügyben, hogy akkor most a csapvíz rossz vagy jó. Én kérdésemmel nem is foglaltam állást, inkább pont azt akartam mondani vele, hogy még ezzel is próbálnak minket megtéveszteni, "ügyet csinálni" belőle, ki tudja milyen hátsó szándékkal.
Az utolsó kérdésfelvetés is ezt feszegeti. Hogy mi az, amit elmondanak, mi az amit nem úgy mondanak el, ahogyan van, mi az amit titkolnak és mindezeket milyen érdekek mozgatják.
Tehát még ha nem is kellene elgondolkodnunk dolgokról, mások tesznek arról, hogy ez ne így legyen. Nem beszélve arról, hogy bizony közben sok embert sikerül megtéveszteni.
Mi is csapvizet iszunk KDF szűrővel:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése