Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. szeptember 28., kedd

Válasz - Janifly írta...

"De könyörgöm, megnézzük ezt a szép filmet, de ha ismét ugyan úgy autóba ülünk és feleslegesen ezer számra gyilkoljuk őket, nem lesz változás..."

Az előző bejegyzéshez érkezett ez a megjegyzés, amelyre csak azt tudom válaszolni, hogy ezek a filmek szerintem, én saját gyermekeimen így látom, felébresztik az érdeklődést már ebben a korban. Ez nagyon fontos, mert ezzel ők máshogy fogják látni a világot, a világ apró élőlényei számukra megelevenednek, emberhez hasonló formát öltenek, szomorúak, sérülékenyek és ez szerintem az ő kis agyukba beszivárog, persze azért ehhez a megfelelő szülői beállítottság is szükségeltetik. Azt vélem ez a rajzfilm mindenképpen jó irányba terel szemben sok más semmitmondó, bugyuta mesével.

Egyszer történt, hogy véletlenül a lakásban ráléptem egy hangyára és kisfiam sírva fakadt. Szerencsére sikerült megvigasztalni:) A lakásba betévedt állatkákat is általában kimenekítjük, vissza a természetbe. Persze mindenkit azért mi sem tudunk megkímélni.

Viszont ha lesz olajválság (ld. ffek link) akkor majd többen megmenekülnek:), csak akkor mi leszünk bajban:(.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Szilvi!

    Szeretnélek megajándékozni egy "Kreatív blogger" díjjal, kérlek gyere érte a blogomba és vedd át, ha szívesen teszed:)

    Tara

    VálaszTörlés