Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. július 5., hétfő

Gyerekekről megint


Régen írtam ebben a témában, de mivel találtam pár fotót illusztrációnak, megint billentyűzetet ragadtam. A téma a korábbi, bejegyzésemhez hasonlóan az, hogy hogyan játsszunk olcsón jót.

Nagyobbik fiam elég nagy Wall-E rajongó és az üzletben vágyakozva nézte a mese figuráit, amelyeket nem kevés pénzért vesztegettek, viszont semmit nem tudtak, csak annyit, hogy hasonlítottak filmbéli önmagukra. Természetesen nem vettem meg, de valami más megoldást kitaláltunk. Évát fehér lufiból készítettünk és filccel rajzoltuk meg az arcát. Férjem pedig legóból alkotott egy Wall-E-t, melynek nyitható a pocakja, mozgathatók a szemei és kezei. Erről itt egy kép is.
Sanya másik nagy mániája mostanság a robotok, minden formában, könyv, legó, kép - a bionicle filmeket nem engedjük nézni neki, illetve a drága robotokat is olcsóbb legótársakkal helyettesítjük . Egyszer viszont saját maga találta ki, hogyan lehetne ő robot:)

Korábban írtam, milyen jó játék a doboz autózás, csak képeket most találtam hozzá, most itt van egy. Berci, a kisebb most "Sam a tűzoltó" korszakát éli, így számos kalap készül tálból, vödörből és tűzoltó felszerelés a legkülönfélébb dolgokból. Például a locsoló egy rövid gumicső, egyik végén egy kerti locsolófej, másik végén ugyancsak egy kerti, másfajta locsoló:)















Persze ilyen melegben a legjobb az udvaron, főleg mivel a kerti zuhanyból jön a langyos víz, amelyet a nap melegít a hordóban:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése