Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2011. január 31., hétfő

Mi vár ránk a csúcson túl? - Interjú Hetesi Zsolttal

Az előbbi bejegyzés után, csak azért, hogy szemernyi illúziónk se maradjon:( Persze már sokszor olvastam Zsolt írásait (ffek honlap -ld. linkek között), de nem árt mindig újból figyelmeztetni magunkat.
Annak örülök, hogy egy olyan oldalon is olvashattam a cikket, amely pont az autós fogyasztóknak szól, persze azt nem gondolom, hogy ettől rögtön mindenki leállítja autóját és máshogy fog közlekedni. Tudom néha nehéz is lenne megtenni, mondjuk mikor két gyerekért háromfelé rohansz munka után, vagy egy nagy bevásárlásnál is nagy segítség. Majd az árak tesznek róla, hogy kezdjük ne használni. Erről már írtam egy bejegyzést az "Önként vagy kényszerből" címűt, ajánlom újból olvasásra.

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/01/31/mi_var_rank_a_csucson_tul/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése