Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. december 10., péntek

Remény

Talán karácsony közeledtével még jobban megnyílik a szívünk, mint az év más napjain és erre nagy szükség is van. Sajnos, nagyon sokszor halljuk egész évben, de különösen ilyenkor azokat a felhívásokat, amelyek adomány gyűjtenek, segítséget kérnek, sokan vannak, akik erre rászorulnak. Néha annyian, hogy nem is lehet választani, vajon kinek segítsünk, kinek van rá nagyobb szüksége.
Most egy kisfiúnak szeretnénk támogatást adni, barátaim kérték, hogy hívjam fel erre a figyelmet. Minden adat és információ az alábbi linken található.
http://ritkak.blogspot.com/2010/11/meg-akarok-gyogyulni.html
Kérem, akink lehetősége van, segítsen! Köszönöm!

Minden ember képes adni valamit, mert minden ember egy valódi kincstár.
Harmath Károly:Peti pásztor betlehemi élménye
---------------------------
Ha sötét van, zúg a vihar,
feketeség vesz körül,
nincsen semmi, aminek az
ember egy kicsit örül.
Keresd meg ezt a csillagot,
az ő neve a Remény,
a Remény nem alszik soha,
sötétségben ő a fény!
---------------------------
Ha valaki Karácsonykor
megsajnál egy éhezőt,
ajándékot ad szegénynek,
angyalok figyelik őt.
Én is adnék, de nincs semmim,
mert én még kicsi vagyok,
csak morzsát gyűjtöttem, amit
a madaraknak adok.
Ida Bohatta -Csillag Éva: Örvendezzünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése