Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Az internet világok egész tárát nyithatja meg előttünk, olyan emberek, gondolatok és információk megismerését, amelyekkel enélkül talán sohasem találkoznánk. Az információ pedig hatalom, annak jó célokra történő felhasználására törekszem ezen blogban is. Az én világom is folyamatosan alakul, de alapvetően olyan értékek felismerését, megóvását tűztem ki célul, melyek mások számára is hasznosak lehetnek, illetve ezeket az információkat keresem másoknál is.

2010. április 15., csütörtök

Új, rendszeres olvasómnak és régebbieknek

Minden olvasómtól előre is elnézést kérek, de mostanában nagyon kevés időm jut a blog írására. Pedig a fejem tele van ötletekkel, de a gyerekek felváltva betegeskednek, aztán meg jött a kertészkedés ezerrel - amíg jó idő volt-:(. Bár a mostani írás is az esőnek köszönhető:))

Örömmel vettem észre új olvasóim között Anitát, akiről sajnos nem sikerült megtudnom információkat, így nem tudom milyen témák érdeklik leginkább, bár az általad olvasottak alapján a gyerekek, gyereknevelés, gyerekjátékok. Majd fel is veszem a listámba az egyik blogot:)
Szóval most aztán még jobban össze kell szednem magam, hogy legyen miért olvasni az oldalt:))

Szeretnék most Hajninak kedvezni a következő, gyors étel leírással (Bocsi, hogy nem reagáltam , arra, amit írtál, de nem tudtam, hogy kell kezelni a megjegyzést, de így utólag nagyon szívesen tettem kedvedre az írással!)

Tarának pedig ezúton üzenem, hogy a mai napig mindig eszembe jut az a bejegyzése, amely arra tanít, hogy nem szabad az árral szemben menni és megerőszakolni az eseményeket, sorsunkat. Nagyon sokszor igaz, hogy a várakozás, a nem elsietése a dolgoknak valami sokkal jobb eredményt hoz, vagy olyan dolgok maguktól, vagy kis erőfeszítésekkel oldódnak meg, melyek korábban gondot okoztak.

Erzsiéknek meg üzenem, hogy nagyon ránk férne már a személyes csevegés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése